مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 23:202020-10-21سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 30 مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام اظهار داشت: در زندگی، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

وی به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر در یک چهار راه یک ساعت پلیس و چراغ راهنمایی وجود نداشته باشد، شهر به چالش کشیده می شود و کسی نمی تواند کاری انجام دهد.

ارزش تولیدات عشایر ایلام سالانه هزار میلیارد تومان است علی یاسمی مدیرکل امور عشایری ایلام در نشست شورای عشایر استان گفت: ارزش اقتصادی تولیدات عشایر ایلام سالانه بیش از هزار میلیارد تومان است و این قشر نقش ارزنده ای در عرضه مواد غذایی به بازار استان دارند و حتی در زمینه تولید صنایع دستی نیز فعال هستند.

وی افزود: جامعه عشایری استان با در اختیار داشتن یک میلیون و 400 هزار راس دام سالانه 8 هزار و 100 تن گوشت قرمز، 25 هزار تن شیر، 465 تن روغن حیوانی، 360 تن کشک و یک هزار و 350 تن پشم تولید و به بازار عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام